Premium Digital transformation / APRIL 20, 2023 13:31 Wat doen AI-hulpmiddelen als Midjourney en ChatGPT met creativiteit? De nieuwe AI-ontwikkelingen maken David Snellenberg zowel vrolijk als verdrietig. 'Alsof we iets krijgen, maar ook iets missen.'
Premium Bureaus / OCTOBER 26, 2022 11:00 'We zijn de oliemannetjes van een absurd systeem' Als reclame mensen tot meer kopen en gokken kan aanzetten, moet het ook het tegenovergestelde kunnen bewerkstelligen stelt Snellenberg.
Merkstrategie / SEPTEMBER 4, 2019 14:07 Hoe merken de aankomende crisis overleven De focus op de ultra-ultrakorte termijn maakt op dit moment veel merken stuk. We hebben zoveel haast dat we niet vooruitkomen.
Interne communicatie / JUNE 24, 2016 12:07 Emotie wint in Cannes David Snellenberg (Dawn) over de onderbuik en (on)logica.
Design / APRIL 11, 2014 14:49 Doe als MotherNewYork: maak iedereen creatief Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: MotherNY.
Programmatic / APRIL 10, 2014 12:36 Wat je kunt leren van Anomaly: gooi alle systemen overboord Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Anomaly.
Interne communicatie / APRIL 9, 2014 12:14 Doe als Droga5: verwacht niets van de oude reclamenetwerken Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Droga5.
Contentmarketing / APRIL 7, 2014 22:26 Doe als Google Creative lab; maak van elke medewerker een ondernemer Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Google Creative Lab.
Customer Experience / APRIL 7, 2014 12:35 Doe als R/GA: schaf creatieve teams af Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: R/GA.