Merkstrategie / 7 MEI 2025, 11:50:33 De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merkBovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Purpose Marketing / 27 FEBRUARI 2020, 16:08:00 Marketing in tijden van coronaDe prijzen van producten stijgen door de uitbraak van het coronavirus. Maar waar zijn de purpose-gedreven merken nu?
Premium Bureaus / 8 APRIL 2019, 13:28:00 Markeert de overname van Droga5 het einde van de creatieve sector “as we know it” ?Accenture is er blijkbaar achter gekomen dat digital marketing niet het enige antwoord is op de uitdagingen waar de marketeer voor…
Premium Bureaus / 11 DECEMBER 2018, 12:04:00 Bureaus stellen gelukkig de klanten weer centraal en niet hun creatievenHopelijk net op tijd, de adverteerders zijn al op zoek naar hun gele hesjes.
Customer Experience / 9 OKTOBER 2017, 16:40:25 Hoe Sharp-proof is online advertising?Het rapport van de Ehrenberg Bass Institute zou wel een stevige steen in de mediavijver kunnen zijn, meent Ed Stibbe.
Customer Experience / 28 JANUARI 2015, 07:30:00 Red onze retail!De retailexperts rollen weer over elkaar heen deze dagen. De messen zijn geslepen. Het wordt allemaal niks.
PR / 10 SEPTEMBER 2014, 17:18:23 Big vs CoolBig data is al weer een tijdje cool in marketingland. Maar leidt al deze kennis ook tot betere en langere klantenrelaties?
Digital transformation / 10 DECEMBER 2013, 13:41:03 It ain’t much without the DutchVolgens analisten is de omzet van de Nederlandse reclame bureaus de afgelopen 3 jaar gehalveerd. Nog slechter dan de Nederlandse…