Merkstrategie / 26 OKTOBER 2023, 11:08:00 Pieter Omtzigt is de natte droom van iedere merkstrateegAlles is marketing tegenwoordig. Zo ook de politiek. Edward Bardoul bekijkt 'challenger' Omtzigt door zijn reclamebril.
Diversiteit / 26 APRIL 2023, 15:56:00 Nederlanders hechten aan tradities, maar voor het Koningshuis maken we graag een uitzonderingWaarom is het veranderen van de Koninginnedagtraditie in 2014 zo vlekkeloos verlopen?
Bureaus / 1 APRIL 2023, 16:47:00 Hoe een reclametypetje het weleens tot premier zou kunnen schoppenReclamebureau Remarkable bedacht een politieke partij, met als brand character, Lientje, aka Caroline van der Plas. Een gouden keuze.
Purpose Marketing / 26 JANUARI 2016, 06:52:00 De wereld verander je niet met humorloze leuter voice-overs.Geef de humor niet op. De wereld heeft het harder nodig dan ooit.
Reputatie & crisis / 22 APRIL 2015, 14:51:48 De bureaudirecteur worstelt met het feit dat hem al die tijd onterecht visie is toegedichtEdward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel III: De bureaudirecteur.
Craft / 18 MAART 2015, 18:37:42 Iedereen bij dat veel te grote reclamebureau, vreet van hun uitgebuite juniorenEdward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel II: Het junior team.
Programmatic / 17 FEBRUARI 2015, 12:37:41 De huidige generatie strategen verdient de zakEdward Bardoul neemt in deze serie blogs de verschillende bureaufuncties onder de loep. Deel I: De Strateeg.
Data & Insights / 24 FEBRUARI 2014, 12:09:13 'DDB & Tribal moest vloerbreed aan de bak voor de perfecte virale hit'Edward Bardoul analyseert de nieuwe Centraal Beheer: 'Creatie op hun lazer geven; hoe kan het dat zo’n Eurovisiehoax niet door jùllie is…