Purpose Marketing / 2 MEI 2022, 11:59:00 Duurzaamheid is chefsache, laat communicatie een toontje lager zingenCommunicatiefunctie moet de rol van kanariepiet in de mijn vervullen, niet die van de mijnwerker zelf, vindt Sarah Valkering.
Partnerbijdrage / 14 JANUARI 2019, 13:19:00 Staar je niet blind op ‘magie’ van influencersIn tegenstelling tot wat sommige marketeers denken zijn influencers echter geen communicatief wondermiddel
Bureaus / 28 DECEMBER 2018, 12:43:00 'Martin Sorrell wordt geofferd'WPP is de helft van zijn beurswaarde kwijt. Dick van der Lecq vraagt zich af of Martin Sorrell ordinair wordt geofferd door zijn bestuur.
Premium Media / 28 DECEMBER 2018, 12:43:00 Ging Dotan een grens over of zijn wij gewoon een beetje naïef?Annelies Valk verbaast zich meer over de verbaasde reacties dan over de acties van Dotan. 'Beetje wennen he, die impact van social media.'
Premium Merkstrategie / 28 DECEMBER 2018, 12:43:00 Technologie geeft controle, maar maakt niet creatieverHebben marketing en reclame hun alleenrecht op creativiteit verspeeld?
Carriere / 28 DECEMBER 2018, 12:40:00 Afschaffing stageslavernij (2018)Misbruik van starters laat zich het best bestrijden met schaarste op de arbeidsmarkt, zegt Dick van der Lecq.
Premium Merkstrategie / 28 DECEMBER 2018, 12:40:00 Branding the BurgemeesterKunnen we in Nederland geen inspiratie putten uit de progressieve positionering en slimme mediakeuzes van de burgemeester van Londen?
Premium Reputatie & crisis / 28 DECEMBER 2018, 12:40:00 Column: Spiekbriefjes zijn voor angsthazenMark Zuckerbergs 'sorry' voor het Cambridge Analytica-schandaal is ingestudeerde empathie.
Premium Influencer marketing / 28 DECEMBER 2018, 12:40:00 Column: Hoe ‘echt’ de waarheid om zeep helptDe discussie rondom 'nepnieuws' is vooral een strijd tussen twee vormen van 'echt'.
Premium Media / 15 OKTOBER 2018, 13:48:00 Wat is dat toch, met Beau van Erven Dorens?Waarom onze knuffel-corpsbal een voorbeeld voor heel Nederland kan zijn.