Premium PR / 3 SEPTEMBER 2018, 11:15:00 Hoe communicatie en transparantie gesloten bastions kunnen slechtenMediavakvrouw Dina-Perla Portnaar schreef over haar orthodox-Joodse jeugd
Premium Programmatic / 7 NOVEMBER 2017, 11:55:33 Ondertussen bij creative studio InsaneRegisseurs Ine & Sanne zijn creative studio Insane begonnen en luiden daarmee een nieuwe fase in van hun samenwerking. Naast video…
Premium Merkstrategie / 1 NOVEMBER 2017, 16:19:47 Lessen van jongensgroep Spaze voor marketeersUitgever/eigenaar Thomas Brok (23) van YouTubers formatie Spaze: ‘Influencers zijn geen hype. Het is een totale mediaverschuiving.’
Premium Purpose Marketing / 5 JULI 2017, 12:00:00 WNF zoekt communities als Amsterdam Fashion Week op voor tijgercampagneHet Wereld Natuur Fonds zet Bas Kosters, Kim Feenstra, Tygo Gernandt, Humberto Tan en 'the crowd' in voor de tijger.
Premium Purpose Marketing / 14 NOVEMBER 2016, 13:55:44 Ondertussen bij Kult&AceKult&Ace eigenaar Melanie Bosveld zag de influencermarkt de laatste twee jaar ontploffen en signaleert dat het nog steeds vaak fout gaat…
Premium Customer Experience / 1 OKTOBER 2016, 12:35:26 ‘Waar food is, is 24Kitchen’24Kitchen bestaat vandaag precies vijf jaar en ontwikkelde zich in die jaren van pionier kookzender tot multimediaal platform voor…
Premium Influencer marketing / 5 MAART 2016, 12:12:35 [INTERVIEW] ‘Voor HBO is reclamevrij kijken echt een USP’Met kwalitatief hoogstaande content die zonder advertising wordt uitgezonden heeft HBO het tij mee in Nederland. Interview met general…
Premium Gedragsverandering / 12 FEBRUARI 2016, 10:34:16 Fans denken mee over content tv-zender TLCTLC werkt sinds anderhalf jaar met speciale TLC Ambassadeurs. Zeven vragen hierover aan Mabelie Bruijns en Dunja Engelbracht van Discovery…
Carriere / 5 OKTOBER 2015, 19:53:33 HBO’s The Leftovers: Nederlanders geloven in wonderenBij de start van het nieuwe seizoen van HBO-serie The Leftovers vanavond wordt ingehaakt op het thema van de Bijbelse Vervoering.
Premium Data & Insights / 15 MEI 2015, 12:19:56 Steeds meer spelers in markt branded content tv/videoVijf experts over de ontwikkelingen van branded content op tv en video.