PR / 5 APRIL 2012, 14:35:52 De klantcommunicatie van Vitens - het vervolgIn mijn vorige artikel, ‘Leer van Vitens hoe klantcommunicatie niet moet’, nam ik de communicatie van waterleverancier Vitens kritisch…
Data & Insights / 19 MAART 2012, 15:45:38 Etnomarketing: omzetkansen voor ondernemersAls ondernemer of marketingmanager ben je steeds op zoek naar extra mogelijkheden om je omzet te vergroten en de winst op peil te houden.…
Influencer marketing / 25 JANUARI 2012, 19:55:55 Leer van Vitens hoe klantcommunicatie niet moetVandaag viel er een mailtje van waterleverancier Vitens in mijn digitale postbus, met het verzoek om mijn meterstand door te geven. Snel en…
Merkstrategie / 6 JUNI 2011, 13:47:16 Hoe een klein bedrijf groot(s) kan zijnWe hoeven niet altijd onze ogen op grote ondernemingen te richten voor goede voorbeelden van klantgerichtheid. Integendeel; soms zijn…
Gedragsverandering / 31 MAART 2011, 17:20:18 Gedragsregels social media voor medewerkers: straffen of belonen?Op 29 maart 2011 organiseerde de Utrechtse Communicatiekring (kortweg UCK) een bijeenkomst over hoe je omgaat met medewerkers die over hun…
Customer Experience / 16 MAART 2011, 07:48:49 Hoe krijg je mensen in beweging?Gezondheid is vaak iets zo vanzelfsprekends, dat je er niet bij stilstaat. Pas als je gezondheid te wensen overlaat, wordt het een…
Media / 11 MAART 2011, 21:49:49 Social Media Club Utrecht viert 1e verjaardagAfgelopen woensdag vierde Social Media Club Utrecht, kortweg SMC030, haar 1-jarig bestaan, in het gezelschap van ruim honderd leden. Naast…
Media / 26 FEBRUARI 2011, 16:12:43 Afscheid van het VolkskrantblogDe Volkskrant heeft de afgelopen tijd laten zien hoe je vooral níet moet omgaan met een community die je zelf in het leven hebt geroepen.…
Influencer marketing / 29 JANUARI 2010, 11:15:51 Marketing voor ondernemers (9): zin en onzin van sociale mediaDe afgelopen week heb ik in een aantal artikelen op Molblog verslag gedaan van lezingen die ik bijwoonde op het Interactive Media and…
Programmatic / 24 JANUARI 2010, 21:00:08 Marketing voor ondernemers (8): spreek de taal van je klant!In deze serie artikelen behandel ik marketingvraagstukken waar iedere ondernemer mee te maken krijgt. Van strategische keuzes op het gebied…