Merkstrategie / OCTOBER 2, 2018 12:32 Waarom Nike een warm applaus verdient Merken kunnen vaak beter inspelen op emoties dan op de ratio. Dat heeft Nike goed begrepen.
Premium Data & Insights / APRIL 12, 2018 11:27 De beste momenten voor inhaakacties op sociale media Wanneer moet je een inhaker plaatsen op sociale media? Onderzoeksproject 'The Network is the Message' zocht het uit.
Premium Programmatic / JANUARY 10, 2018 10:17 Wat is de waarde van purpose marketing? Mooi nobel streven: de wereld beter maken. Enter purpose marketing. Maar wat levert het eigenlijk op? Niet alleen voor maatschappij, maar…
Merkstrategie / MAY 4, 2014 01:00 Recensie: Hacking Human Nature for Good Hoe je behavioural economics voor je kunt laten werken.
Reputatie & crisis / APRIL 24, 2014 17:41 Recensie: The Digital Metrix Field Guide. 'Parel van een boek' Onmisbaar voor alle merken die het web, social media, mobile of e-mail inzetten. Het boek onthult het geheim van Online Metrix: 'It's what…
Design / APRIL 21, 2014 09:40 Recensie: Hooked. How to Build Habit-Forming Products Hooked, een boek voor iedere product ontwikkelaar en marketeer die probeert om mensen tot een gewoonte te krijgen.
Customer Experience / APRIL 14, 2014 19:34 Recensie: Marketing. De nieuwe principes Een boek dat belooft de 'krijtlijnen voor de toekomst van marketing' uit te zetten. Maar maakt het de belofte ook waar?
Digital transformation / APRIL 13, 2014 08:15 Recensie: Overreden en Verleiden De psychologie van beïnvloeding
Gedragsverandering / APRIL 4, 2014 09:50 Recensie: Ontwerpen voor gedragsverandering Handige gebruiksaanwijzingen voor het ontwerpen van campagnes die duurzaam gedrag bevorderen