Bertolli kiest voor DDB Unlimited

Enrico-Glasbest heeft Bertolli na een strategische en creatieve pitch ondergebracht DDB Unlimited.

DDB Unlimited gaat werken voor Bertolli. Enrico-Glasbest, eigenaar van het bekende Italiaanse foodmerk, heeft het account na een strategische en creatieve pitch ondergebracht bij het bureau.

DDB Unlimited heeft een nieuwe campagne campagne ontwikkeld, waarin verder gebouwd wordt aan de traditionele Italiaanse roots. Er staan productinnovaties op de rol die binnen het nieuwe concept worden geïntroduceerd.

Volgens Dick van der Lecq, ceo DDB Unlimited is het merk authentieker dan mensen denken. 'Bertolli is een iconisch merk, opgericht in Lucca in 1865, dat veel authentieker is dan men soms denkt. Daar gaan we met de nieuwe campagne verandering in brengen.' 

Grootse plannen

Begin dit jaar nam het Nederlandse Enrico-Glasbest het Bertolli portfolio over van Unilever. Aleks Fiege, Directeur Marketing & NPD over de keuze voor DDB Unlimited en de toekomst plannen van het merk: 'We hebben grote ambities met Bertolli en DDB Unlimited heeft ons overtuigd met een ambitieus, strategisch en creatief sterk voorstel.'

Het is de bedoeling dat de eerste nieuwe campagne-uitingen in het vierde kwartaal van dit jaar zullen verschijnen. De olijfolie en margarines vallen buiten de scope van deze campagne.

Lees ook: 

Unilever verkoopt pastasauzen Bertolli aan Enrico-Glasbest
Aleks Fiege (Bertolli): ‘We moeten terug naar de roots van het merk’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie