BMW Nederland Group kiest Fel Amsterdam voor social media

Het bureau zal werk gaan verrichten voor BMW, Mini en BMW Motorrad.

BMW Group Nederland kiest Fel Amsterdam als nieuw bureau voor de social media. Fel heeft na een pitch het account gewonnen voor BMW, Mini en BMW Mottorrad. Het bureau was al werkzaam voor Mini, maar Fel moest ook voor dit merk opnieuw een pitch doen.

‘Fel heeft op overtuigende wijze laten zien dat social in dienst moet staan van onze merken, niet andersom’, vertelt Silvia de Leeuw, marketing- en communicationmanager van BMW Group Nederland. ‘Ze hebben de begeerlijkheid van de merken BMW, Mini en BMW Motorrad goed begrepen en laten zien dat ze goed thuis zijn in automotive en tegelijkertijd de verschillende aspecten van social beheersen.’

Koen de Groot, managing director van Fel Amsterdam, zegt trots te zijn dat het bureau voor deze merken aan de slag kan gaan. ‘Het is een bekroning op een verbreding en een ontwikkeling die we doorvoeren op het gebied van contentcreatie en social media.’

Fel Amsterdam is inmiddels al aan de slag gegaan met de contentmarketing en social media-campagnes.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie