De Bijenkorf kiest Merkle Nederland voor online

Het gaat om een strategische samenwerking waarbij ook wordt gekeken naar de groeipotentie in verdere internationale expansie.

123RF

De Bijenkorf heeft Merkle Nederland gekozen als strategische partner voor search engine advertising, data, technologie en optimalisatie. Merkle is onderdeel van Dentsu Aegis Network. De samenwerking met de Bijenkorf gaat in eerste instantie over de Nederlandse markt, maar het is de bedoeling dat er uitbreiding komt naar internationale markten.

Advertentie
advertisement

De Bijenkorf is als online retailer actief in Nederland, België en Duitsland. Merkle heeft de opdracht om de Bijenkorf te helpen met de paid search strategie en het in kaart brengen van groeipotentie op het gebied van verdere internationale expansie, versterking van alle online kanalen en ondersteuning bij de transitie naar local online advertising.

Marc Mulder, senior online marketeer bij de Bijenkorf, zegt dat het retailmerk voor Merkle heeft gekozen voor de aanwezige kennis en ervaring in retail en de data-gedreven aanpak.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie