Fisherman’s Friend kiest voor Here

Het bureau krijgt de opdracht van het keelpastilles-merk om de creatieve campagnes te ontwikkelen.

Fisherman’s Friend kiest voor Here

Na een pitchproces met drie bureaus kiest Fisherman’s Friend voor Here. Het creatieve bureau krijgt de opdracht van het keelpastilles-merk om de creatieve campagnes te ontwikkelen. De producent van 'het sterke spul' was volgens Here op zoek naar een bureaupartner om de intern ontwikkelde merkstrategie te verfijnen voor de lange termijn. 

Samen bouwen aan het merk

Joost van de Sande, marketing manager, zegt te hebben gekozen voor here vanwege de ervaring van de mensen bij het bureau, de korte lijnen die een kleiner bureau onderscheidt en de ‘indrukwekkende presentatie’ die Here gaf. ‘Samen gaan we de komende jaren bouwen aan de groei van het merk Fisherman’s Friend.’

'Sterk merk, sterke heritage'

John de Vries, founder en creative director bij Here, legt uit dat het nog jonge bureau veel ervaring heeft met fast-moving consumergoederenmerken. ‘Het merk Fisherman’s Friend, de heritage, het product en de gekozen merkstrategie zijn allen sterk. Nu nog een sterke campagne en dat is waar we de komende maanden, samen met de klant, aan gaan werken.”

De eerste resultaten van de samenwerking worden dit najaar verwacht.

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie