Funda kiest XXS na pitch

Het bureau krijgt de opdracht  om de merkstrategie en merkcampagnes voor zowel B2B als B2C te ontwikkelen.

Funda kiest XXS na pitch

 Funda kiest voor XXS. Het bureau, onderdeel van Candid, krijgt de opdracht  om de merkstrategie en merkcampagnes voor zowel B2B als B2C te ontwikkelen. Aan de keuze ging een pitch vooraf. De marktplaats voor woningen, die stelt ongeveer 78 miljoen bezoekers per maand te ontvangen op het platform spreekt de ambitie uit om ‘breder’ te willen groeien’.

Advertentie
advertisement

Inzicht

Funda wil het komende jaar meer functionaliteiten en content toevoegen aan de marktplaats die makelaars en consumenten beter faciliteert in het koop/huur- en verkoopproces. Dit moet onder andere leiden tot een beter inzicht in omgevingsvoorzieningen door het inzetten van lokale data. De uitbreiding van de functionaliteiten is volgens Funda gelijk de reden om de merkstrategie te vernieuwen. XXS krijgt de opdracht om dit met verschillende merkcampagnes breed uit te dragen in de markt.

'Wereldberoemd in Nederland'

Quintin Schevernels,ceo van Funda, vertelt dat, 'ondanks dat het merk in Nederland een beetje wereldberoemd is’, er een urgentie was om vanuit een nieuwe strategie de positionering naar zowel consumenten als makelaars tegen het licht te houden en te vernieuwen. 

Piet Hein Smit, founder & managing Director XXS, zegt daarbij dat het woningplatform in de afgelopen 20 jaar  een onlosmakelijk onderdeel van het leven geworden is. ‘Om een bijdrage te kunnen leveren aan de volgende stap van het merk is iets waar wij als bureau trots op zijn. Op basis van de pitch hebben we met het voltallige Funda-team een vliegende start kunnen maken.’ 

Lees ook: Yakult Nederland kiest voor XXS  

Plaats als eerste een reactie

Advertentie