Yakult Nederland kiest voor XXS  

Het bureau is gevraagd de marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen.

Yakult Nederland kiest voor XXS  

Yakult Nederland kiest voor XXS. Het bureau, onderdeel van Candid, is gevraagd om de marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen. Voor de te ontwikkelen marketingcommunicatie zou gewerkt gaan worden met een combinatie van de Europese campagne en lokaal ontwikkelde initiatieven die Yakult verder moeten laten groeien. De eerste campagne wordt van de zomer gelanceerd.

'Verder bouwen aan de missie'

Piet Hein Smit, managing director XXS, zegt dat het bureau een trend ziet naar een betere levensstijl die steeds meer omarmt wordt. ‘We helpen Yakult graag in hun missie om mensen daarvoor te blijven motiveren en te ondersteunen.’ 

Marlies Voorneman, marketing manager Yakult Nederland BV voegt daaraan toe: ‘Onze gezondheid was nog nooit zo relevant! Yakult is voor velen een makkelijke stap om van een gezonde leefstijl een goede gewoonte te maken. Samen met het team van XXS willen wij verder bouwen aan onze missie ‘working on a healthy society’.

Yakult Europe koos eind vorig jaar voor Brandgurus om de nieuwe merkstrategie te ontwikkelen en de Europese bureauselectie te begeleiden. 

Lees ook: Candid Group komt met rebranding en opent kantoor in Rotterdam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie