MassiveMusic lijft Song Zu in Sydney en Singapore in

‘Muziek kent geen geografische grenzen. En wij ook niet, kan ik nu met veel plezier zeggen’, aldus MassiveMusic-ceo Hans Brouwer.

MassiveMusic nu ook actief in Sydney en Singapore

MassiveMusic heeft muziekbureau Song Zu overgenomen, waarmee het een achtste en negende locatie erbij krijgt: Sydney en Singapore. Beide bureaus gaan het ‘muziekaanbod’ voor merken in de regio uitbreiden.

De vraag naar 'muziek en sound' in het Aziatisch-Pacifische gebied is groot, want het audiolandschap ontwikkelt zich voortdurend, stelt MassiveMusic. Met het inlijven van Song Zu wordt nu ook 'sounddesign' aan het aanbod van MassiveMusic toegevoegd.

MassiveMusic Sydney en Singapore worden geleid door Ian Lew (managing director) en Ramesh Sathiah (creative director). Song Zu werkt voor grote internationale merken als Netflix, Google en Amazon.

Geen geografische grenzen

Hans Brouwer, ceo van MassiveMusic, is opgetogen met het nieuws. 'We leven in een geglobaliseerde wereld, maar in de reclame hebben we nog altijd een lokale aanpak nodig. Daarom heeft MassiveMusic locaties over de hele wereld. Singapore is een van de levendigste hubs van het Aziatisch Pacifische gebied. Daarnaast stelt Sydney, met zijn grote vraag naar branding, ons in staat te groeien in Australië en nieuwe talenten te ontdekken. Muziek kent geen geografische grenzen. En wij ook niet, kan ik nu met veel plezier zeggen.'

MassiveMusic maakt sinds vorig jaar onderdeel uit van de Songtradr Group, B2B-platform voor muzieklicenties. Het muziekbureau is naast Sydney en Singapore actief in onder meer Amsterdam, New York en Los Angeles.

Ook dit jaar is MassiveMusic samen met MediaMonks aanwezig in Cannes met hun traditionele feest, hier meer informatie.

Advertentie
advertisement
Advertentie