Nederlandse bureaus goed vertegenwoordigd op festival SXSW

Onder de vlag van Dutch Digital Design geven 5 Nederlandse bureaus acte de présence op het festival in Texas.

SXSW in 2018.

Op South By South West (SXSW), het internationale digital tech-festival dat vrijdag van start gaat, staat ook dit jaar een rits Nederlandse bureaus op het podium, onder de vlag van Dutch Digital Design.

De brancheclub, die zich inspant voor 'de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk', is onderdeel van de handelsmissie New Dutch Wave. Op maandag 14 maart delen Code d'Azur, Wink, Fabrique, Capitola en Your Majesty tijdens het SXSW-programma 'The future of experiences' hun visie op de toekomst en ontwikkelingen van interactieve ervaringen, zoals de metaverse.

Sprekers

De sprekers tijdens het programma zijn Ruben van Bambost (Fabrique), David Vogel (Code d'Azur), Viet Hoang (Your Majesty), Cees Dingler (Capitola) en Arne Koefoed (Wink). Ook is er een paneldiscussie met internationale merken en bureaus, met onder meer Karlijn Marchildon van VanMoof. Bert Hagendoorn, voorman van Dutch Digital Design, is moderator van de sessie.

Rondreizend gezelschap

New Dutch Wave presenteert zich dit jaar in de vorm van een rondreizend gezelschap, wat de verbinding met internationale bezoekers moet verstevigen. Deelnemers aan de zogenoemde handelsmissie bezoeken tijdens een meerdaags programma verschillende events. Hiervoor werkt New Dutch Wave samen met onder meer German Innovation, Advantage Austria, Innovation Bridge Europe, Midwest House, Digi City, House of Creative Denmark, British Music Embassy en Canadian House.

Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie