Overslaan en naar de inhoud gaan

Het allerlekkerste zacht fruitbedrijf gaat samenwerking aan met Carat

Na een pitch heeft Driscoll’s, gekozen voor mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network.
Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
© dentsu aegis network

Na een pitch heeft Driscoll’s, wereldwijd actief in het vermarkten van aardbeien, blauwe bessen, frambozen en bramen- voor het Europese continent gekozen voor mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Carat zal, de voornamelijk digitale, inkoop met een internationale scope voor zijn rekening nemen.

Frank Jansen, Communications Planner bij Carat: “Het is voor ons een mooie uitdaging om voor het Driscoll’s merk aan de slag te gaan. Het productschap herbergt veel potentie voor de kwaliteitsproducten van Driscoll’s. In de samenwerking streven we continue naar het combineren van ondernemerschap, creativiteit in de marketingstrategie, de meest effectieve middelenselectie en uiterst gerichte en efficiënte media inkoop.”

Marieke Appel, Marketing & Communications Manager EMEA bij Driscoll’s: “Wij zijn uitermate enthousiast dat wij aan de slag gaan met Carat. In de pitch heeft Carat ons overtuigd op verschillende levels te kunnen werken, zowel strategisch als tactisch. Daarnaast sluit hun visie op het vak aan bij die van ons. Vernieuwen en het uitdagen van de status quo is precies wat wij binnen onze sector aan het doen zijn met ons merk.”

Over Driscoll’s
Driscoll’s biedt het allerlekkerste fruit en niets anders. De sales- en marketingactiviteiten voor de regio EMEA worden aangestuurd vanuit het regionale hoofdkantoor in Breda. Driscoll’s is wereldwijd een van de grootste spelers binnen het zacht fruit segment en is befaamd om het uitgebreide R&D programma waarin het veredelen van steeds betere rassen centraal staat. Dit resulteert in bessen die heerlijk smaken, er prachtig uit zien en lekker lang vers blijven.

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Dentsu Benelux

Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio's, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.

Lees meer

Dentsu, innovating to impact.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in