Sven Huberts wordt 'president experience' van Dentsu Creative

Huberts, hiervoor managing partner van Isobar, komt nauw samen te werken met chief growth officer Fiona McArthur.

Sven Huberts en Fiona McArthur

Sven Huberts, tot voort kort global managing partner van Isobar (onderdeel van Dentsu), is aangesteld als president experience EMEA van Dentsu Creative. Fiona McArthur is benoemd tot chief growth officer van het wereldwijde reclamenetwerk.

Samen met chief operations officer Ete Davies en chief sales officer Patricia McDonald zullen zij rapporteren aan James Morris, ceo EMEA & UK van Dentsu Creative. Het viertal wordt tevens onderdeel van het managementteam van het bedrijf.

Huberts heeft een lange carrière bij Isobar achter de rug, zo werkte hij er onder meer als regional managing director APAC, director of strategic growth EMEA en meest recent global managing partner. Ook was hij de laatste twee jaar global head of innovation & design bij Dentsu International.

Veel veranderingen

En nu mag Huberts zich dus officieel president experience van het tegenwoordige Dentsu Creative noemen - en hij steekt zijn ambitie niet onder stoelen of banken. 'Het vermogen van Dentsu om de beste specialisten uit verschillende disciplines van brand, entertainment, earned en experience samen te brengen, is wat ons onderscheidt.'

Huberts komt nauw samen te werken met Fiona McArthur, tot vorig jaar group managing director van Adam&Eve DDB In Londen. Het afgelopen jaar werkte ze als solutions lead bij Dentsu International. Ook McArthur is ambitieus: 'Bij Dentsu hebben we een bijzondere gereedschapskist. Als wij zeggen dat we alles kunnen doen of maken, dan is dat ook zo.'

Lees ook: Dentsu verlegt focus naar 'modern creativity' en presenteert Dentsu Creative
 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie