Unbrick kiest voor Gardeners

Bureau moet awareness en merkbeleving merk voor duurzame vakantiewoningen verhogen.

Gardeners heeft met Unbrick een nieuwe klant. Het bureau moet als vaste partner van scale-up Unbrick awareness en merkbeleving verhogen. Unbrick staat voor duurzame, luxe vakantiewoningen.

 

 

De woningen van Unbrick worden niet van beton of staal gemaakt, maar van goed (CLT) hout en geproduceerd in de eigen fabriek in Ede. Ze rollen als bouwpakketten de band af en worden ter plekke in elkaar gezet. Daarnaast blijven de makers zich uitdagen met vragen als: Kan een huis ook energie opleveren? Waarom maken we overal plinten? Waarom gebruiken we nog sleutels? Waarom heeft een deur een deurkozijn? Kan een huis ook helemaal uit?

Krijn Smits (director brand & CX): 'Unbrick en Gardeners zitten op dezelfde golflengte. "Where good things grow" had zomaar een tagline van Unbrick kunnen zijn.' 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie