Unique naar 180 Amsterdam  

Voor begeleiding van een herintroductie in de Nederlandse markt.

Unique, onderdeel van het internationale RGF, heeft 180 Amsterdam geselecteerd voor de begeleiding van een herintroductie in de Nederlandse markt. Unique opereert als HR-organisatie als bijna vijftig jaar in de markt van flexibele arbeid, met een groot aandeel in het MKB-segment. 

De uitdagende veranderingen in de markt waren aanleiding voor een herbezinning met een nieuwe positionering tot gevolg. 180 Amsterdam heeft daarvoor een nieuwe visuele identiteit en een nieuwe campagne ontwikkeld.  
 
Marleen Smith, manager marketing & communications Unique: 'Onze ambitie is groot en we zijn ervan overtuigd dat 180 Amsterdam hier zowel strategisch als creatief de juiste bijdrage aan gaat leveren.'

Marc Leurs, strategy director 180, ziet deze nieuwe stap van het merk als een mooie transitie die past bij de tijdsgeest van nu: 'Vanaf dag een hebben we elkaar steeds weer uitgedaagd om verder te gaan dan de passende campagne. Zo ontwikkelden we samen nieuwe, innovatieve proposities die de markt in het komende jaar moeten overtuigen van de shift die Unique doormaakt.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie