Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 

De 'discountfans' krijgen één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland [Video-update].

Aldi start wervingscampagne voor onafhankelijk test-panel: A-Team 

Discountsuper Aldi kondigt een zoektocht aan naar test-talent, een zogenoemd A-Team. De supermarktketen zegt een online zoektocht te starten naar een panel van onafhankelijke 'discountfans' met één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland. De wervingscampagne campagne is ontwikkeld in samenwerking met Blauw Gras.

De wervingsvideo

'Goed bewaard geheim'

Volgens het van oorsprong Duitse merk weten ‘discountfans’ als geen ander dat A-merk-kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Nu wil Aldi ervoor zorgen dat dit ‘goed bewaarde geheim’ ook door de rest van Nederland ontdekt wordt: de product-testen met eerlijke en oprechte reviews moeten hier bij helpen.

De testpanel-reviews betekenen een extra kwaliteitsborging bovenop de belofte dat het merk kwaliteit altijd hoog in het vaandel heeft staan en deze ook al met normale testen onderzoekt.

Social media-podium

Wolter Bentinck, manager social media bij Aldi in Nederland, stelt dat ze zelf binnen het bedrijf al overtuigd zijn van de kwaliteit van de aangeboden waar. ‘We worden vaak goed of best getest door specialisten en media. Met het A-Team geven we meningen van klanten een uniek podium op social media. Dat is best spannend, maar ik denk ook heel leuk.

De discounter verwacht dat de wervingscampagne naar de leden van het A-team drie weken in beslag neemt. De zoektocht verloopt via Facebook en Instagram

Lees ook: Discountsuper Aldi presenteert zomerse fancollectie 2021

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie