Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne

Campagne is de opvolger van ‘Om 19:00 uur weet je ‘t’.

Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne
Dept

Lucky Day lanceert de Feeling Lucky-campagne waarin de dagelijkse ‘mazzelmomentjes’ centraal staan. Gebaseerd op een nieuwe merkstrategie, ontwikkeld door Dept en Mindshare.Greenhouse, wil Nederlandse Loterij, waar het spel onderdeel van is, de consument opnieuw laten weten dat deze elke dag kans heeft op een ‘Lucky Day’. 

Advertentie
advertisement

De ‘Feeling Lucky’-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, wordt uitgerold op de digitale kanalen en is te horen op de radio. Met de nieuwe campagne wil Nederlandse Loterij, waar Lucky Day onderdeel van is, de aandacht vestigen op het dagelijkse karakter van het spel, terwijl in de vorige campagne nog het 19:00 moment werd geclaimd, het tijdstip van de trekking.

Dept zegt dat de nieuwe campagne onderdeel is van een jaarstrategie. Er zouden voor 'Feeling Lucky' meer dan 120 assets ontwikkeld zijn die, na een korte campagne piek in april,  het hele jaar worden uitgeserveerd.

Lucky Day | Feeling Lucky | Bottle Flip

Credits

Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini

Bureau: Dept

Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot

Associate Creative Director: Rob Voortman

Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne

Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit

Strategie: Dennis Hamakers

Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann

Mediabureau: Mindshare.Greenhouse

Productiehuis: RubenPaulRuben

Sound: Audentity

Plaats als eerste een reactie

Advertentie