Lucky Day wil 19:00 uur claimen met nieuwe campagne

Campagne draait om het moment van de trekkingsuitslag en laat alledaagse dromen zien.

Lucky Day, één van de zeven spellen van de Nederlandse Loterij, lanceert campagne: ‘Om 19:00 uur weet je ‘t’. In de nieuwe campagne, ontwikkeld door digitaal bureau Dept in samenwerking met Mindshare en Greenhouse, draait het om het moment van de trekkingsuitslag, 19:00 uur. De campagne is te zien op social, online videokanalen, display banners, en radio. 

Chris Römer, senior creative bij Dept vertelt over het concept: ‘Om de boodschap te laden en het dagelijkse karakter te benadrukken halen we de alledaagse dromen van de doelgroep naar boven. Niet perse de grote clichés, maar denk aan die oldtimer die je altijd al wilde of je eigen vakantiehuisje aan zee.’

Tim van Dijk, campagne marketeer bij Lucky Day, voegt daaraan toe: ‘Met deze pay-off en campagne verwachten we slim en snel terrein te veroveren in het hoofd van onze doelgroep als de spannendste loterij van Nederland’.

Dept is als nieuwe lead agency van Lucky Day ook verantwoordelijk voor de aangepaste huisstijl.

Credits:

Verantwoordelijk bij Nederlandse Loterij: Tim van Dijk, Dennis van Steijn

Bureau: Dept Agency

Strategie: Dennis Hamakers, Rens Verweij

Creatives: Chris Römer, Ferdy Joosen

Creative Director: Robin Meekel, Nina de Ridder

Account: Daan Hülsmann

Project Manager: Marit Hulscher

Agency producer: Johanneke Hagenbeek, Kirsten Keller

Producer: Nikki Haighton

Director: Nina Aaldering

Camera: Daan Nieuwenhuijs

Geluid: Marcel van Stralendorff

Edit: Pieter Bokhorst

Grading: Erik den Heuvel

Muziek: Niels den Otter

Plaats als eerste een reactie

Advertentie