Apple vergelijkt het onthouden van je wachtwoord met een kennisquiz

Het onthouden van wachtwoorden voelt als tasten in het duister. Op dit gevoel haakt Apple in met nieuwe commercial.

Met de nieuwe video maakt Apple duidelijk dat iPhone X een Face ID gezichtsherkenning heeft. In de campagne, geregisseerd door Ringan Ledwidge (Rattling Stick), moet de hoofdrolspeler kennisvragen beantwoorden in een spelshow. De quizmaster stelt de vraag der vragen: 'Wat is het wachtwoord van je internetbankieren?' De man kan niet op het wachtwoord komen, maar dan heeft hij een oplossing: hij gebruikt Face ID op de iPhone X. De iPhone voert het wachtwoord automatisch in en voilà: de man wint de quiz. Onder luid applaus houdt hij de iPhone als een trofee boven zijn hoofd.

Het moraal van het verhaal: het onthouden van je wachtwoord hoeft niet aan te voelen als een quiz, de Face ID doet het werk voor je. Apple gaat de commercial op social media en televisie verspreiden. 

iPhone X, Face ID
iPhone X, Face ID iPhone X, Face ID

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie