Bavaria’s vervolgcommercial: Rutte en Grapperhaus krijgen persvragen te verduren  

Het vragenrondje, onderdeel van de Carnavalsvirus-campagne, volgt op de eerder afgekondigde Raad van 11 maatregelen.

Bavaria’s Rutte en Grapperhaus krijgen persvragen te verduren  
Fama Volat

Bavaria zegt dat er nogal wat persvragen werden gesteld na afloop van de persconferentie rondom het Carnavalsvirus. Gepersifleerde Minister President Rutte en Ferdinand Grapperhaus beantwoordden ze op carnavaleske wijze. De You-tubevideo is onderdeel van de Carnavalsvirus-campagne van het Brabantse biermerk. Voornaam onderdeel van de campagne is de eerder afgekondigde Raad van 11 maatregelen. Carnavalliefhebbers wordt geadviseerd deze maatregelen op te volgen om het virus onder de rivieren te houden. 

Lees ook: Bavaria drijft spot met persconferentie van Rutte in carnaval-campagne

Advertentie
advertisement

Bekijk het vragenrondje

Bavaria’s Rutte en Grapperhaus krijgen persvragen te verduren  

Uitrol content

De brouwer, onderdeel van Swinkels Family Brewers, geeft aan dat de extra campagne-content bestaat uit meerdere lagen. Ingezet als ‘teasers’ tussen de 15” en 30” ingezet als programmatic video op Facebook en Instagram. Dit naast de volledig persconferentie Youtube. Daar bovenop kondigt Bavaria nog ‘lagen’ aan waarin de Raad van 11 maatregelen centraal staan op Facebook en Instagram, die het biermerk aan wil jagen met ‘user generated’ content via TikTok en IG Reels in samenwerking met enkele influencers.

Lees ook: 

Credits:

Klant: Royal Swinkels Family Brewers

Creatief bureau: Fama Volat

Mediabureau: Zigt

Productiemaatschappij: This is Us

Plaats als eerste een reactie

Advertentie