Bol.com en Tonny Media lanceren eerste crossover-podcastcampagne van Nederland

Het zijn Man Man Man, de podcast tegen De Zelfspodcast en Geuze & Gorgels tegen Broers die de strijd aangaan om een product te ontwikkelen.

Bol.com en Tonny Media lanceren eerste crossover-podcastcampagne van Nederland

Tonny Media en Bol.com lanceren samen de eerste crossover-podcastwedstrijd van Nederland. In de aankondiging staat dat het de grootste podcasts van het land zijn die de strijd aangaan: Man Man Man, de podcast tegen De Zelfspodcast en Geuze & Gorgels tegen Broers.

Onder de 'gevechtstitel', De Onderneem Game, krijgen de podcastmakers de opdracht om het perfecte product voor hun achterban te bedenken en ontwikkelen. 

Advertentie
advertisement

Ondernemerschap stimuleren

Bol.com zegt toe dat het de makers de kans biedt om het bedachte product ook daadwerkelijk op de markt te brengen. De achterliggende gedachte van de internetwinkel is om zo het ondernemerschap van de podcastmakers te stimuleren, zoals het dat ook met een kennisplatform over ondernemen wil doen voor ondernemers.

Stemmen

De organisatie legt uit dat gedurende zeven weken de presentatoren elke stap van het ontwikkelingsproces moeten doorlopen: van concept tot slagzin tot promotie. Bol.com belooft daarbij de makers elke uitzending van een nieuwe opdracht en tip te voorzien.

Via de Instagramkanalen moet de achterban betrokken worden bij de ontwikkeling. Luisteraars krijgen daarbij de mogelijkheid hun favoriete podcastmakers te supporten de top te bereiken door te stemmen. 

Verkopen op Bol.com

Het duo dat het productidee ontwikkelt dat het populairst is bij de luisteraars en volgers wordt gekozen als winnaar aan het einde van de campagne. De prijs die wordt toegezegd door Bol.com is dat ze het product mogen lanceren en verkopen middels het platform. 

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie