Bud geeft drie keer een jaarsalaris weg om ‘jong talent te supporten’

‘Start 2020 Like a King.’ Bud wil jonge talenten die hun dromen najagen en ambities durven uit te spreken, ondersteunen.

Jaarsalaris!
Bud

Het net in Nederland gelanceerde USA-biermerk Bud komt met de eindejaarscampagne ‘Start 2020 Like a King’. Dat is een sales promotion waarbij de consument bij aankoop van één doos of twee sixpacks Bud het speciale Bud x Moleskine notebook cadeau krijgt.

Achterliggende missie

In dat notitieboek staan verhalen van artiesten en ondernemers zoals Ron Simpson (de Avocado Show) en José Woldring (The Media Nanny). Ook zijn andere talenten aan het woord zoals rapper Dio en Daphne Koster, manager van het vrouwenvoetbal bij Ajax. De achterliggende missie? Via het Bud x Moleskine notebook zegt het biermerk jongeren te willen uitdagen om doelen en ambities op papier te zetten om deze ook daadwerkelijk waar te maken.

Ambities durven uitspreken

Drie ambitieuze Nederlandse jongeren maken ook nog eens kans op een jaarsalaris van 25 duizend euro. Én zij krijgen persoonlijke coaching van succesvolle ondernemers en artiesten. Want?

‘Bud support jonge talenten die hun dromen najagen en ambities durven uitspreken. Maar voor veel mensen staan geld en tijd in de weg bij het waarmaken van deze dromen. Daarom willen we drie jongeren een jaarsalaris schenken om deze dromen werkelijkheid te laten worden. Zo kunnen de winnaars bijvoorbeeld parttime gaan werken om een lang geambieerde opleiding te volgen of het bedrag gebruiken als startkapitaal voor een eigen onderneming.’

Deelnemen kan tot 19 januari 2020.

Podcast

Een uitgebreid interview én podcast met Bud-merkman Sjors van Drie leest/luistert u hier.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie