Burger King en Lacoste winnen PHNX Grand Prix

Burger King wint strategy en digital Grand Prix, voor Moldy Whopper en Stevenage Challenge. Lacoste wint met de film Crocodile Inside.

Still uit de winnende Lacoste-film

Hoewel de prijs bedoeld was als hart onder de riem voor de internationale marketing- en communicatie-industrie was de hoofdjury onder leiding van Nils Adriaans streng - in design en print werden geen Grand Prix uitgereikt.

De Grand Prix die wel werden toegekend, waren voor:

Lacoste, “Crocodile Inside” van BETC uit Frankrijk - in de categorie Film 

Burger King, “Stevenage Challenge” van DAVID Madrid/DAVID Miami - in de categorie Digital 

Burger King, Moldy Whopper van INGO Stockholm/DAVID Miami/Publicis - in de categorie Strategy

Nederland won in totaal 10 PHNX Awards, waarvan 4 voor 72andSunny.

FILM Best use of music gold Secure Your Account Emirates NBD Leo Burnett Middle East & North Africa
DESIGN Graphic design gold Amsteldok - A WPP Campus WPP VBAT
DESIGN Brand identity gold Amsteldok - A WPP Campus WPP VBAT
FILM Best use of music silver Audi - Let It Go  Audi  72andSunny Amsterdam/MDC Partners
DIGITAL Websites & mobile sites silver HackYourFuture - Behind The Source  HackYourFuture  72andSunny Amsterdam/MDC Partners
DIGITAL Online advertising silver HackYourFuture - Behind The Source  HackYourFuture  72andSunny Amsterdam/MDC Partners
FILM Animation silver Times are Changing Unox/TBWA\Neboko Ambassadors
DIGITAL Online advertising bronze Fanta - In The Name Of Play Fanta/Coca-Cola Company  72andSunny Amsterdam/MDC Partners
DESIGN Product design bronze Miracle Vinegar Female Cancer Foundation TBWA\Neboko / TBWA\Worldwide NY
FILM Post-production & VFX bronze Times are Changing Unox/TBWA\Neboko Ambassadors

Bekijk alle winnaars hier.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie