Babbage richt zich met campagne op communicatieprofessionals en recruiters zelf

Bemiddelaar wil zich met persoonlijke insteek 'Babbage ziet je' onderscheiden op de arbeidsmarkt.

Babbage Company lanceert de wervingscampagne ‘Babbage ziet je’ waarmee het de komende tijd communicatie- en contentprofessionals wil aantrekken om projectmatig bij opdrachtgevers aan de slag gaan. Daarnaast richt Babbage zich op recruitment-consultants voor de eigen organisatie.

Steeds meer grote opdrachtgevers als de Gemeente Amsterdam en Provincie Noord-Holland hebben behoefte aan een flexibele schil professionals die in dienst zijn bij een full-service communicatiebureau, stelt Carina Snaas, director operations. ‘Wij kunnen onze eigen communicatie- en contentprofessionals een geweldige diversiteit aan opdrachten, trainingen en opleidingen bieden.’

Persoonlijke insteek

De campagne focust zich ook op uitbreiding van het eigen recruitmentteam. Voor de ontwikkeling van het nieuwe werkgeversmerk is gekozen voor een samenwerking met het bureau Goals, expert in employer-branding.

Monique van Vliet, director business development, zegt dat Babbage zich met de persoonlijke insteek wil onderscheiden op de arbeidsmarkt. ‘Niet alleen kennis, kracht en karakter zijn van belang maar ook onvermoede talenten en dromen.

Van Vliet: ‘Gedeelde drijfveren, waarden en werkgeluk zijn doorslaggevend voor een goede en duurzame match.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie