Campagne McDonald’s voor wie weg wil van een horror-kerstdiner

Twee spots en een Getaway Island in de app, met als payoff 'December kan wel een beetje McDonald's gebruiken'

McDonald's richt zich op de adolescenten met een soort antikerstdinercampagne. In twee 25 seconden-tv-spots laat het zien welke druk de het decembertafelen kan opleveren.

Zie ook hét overzicht van Nederlandse kerstcommercials 2022

Met kerst met je nieuwe schoonouders naar een restaurant gaan bijvoorbeeld waar de tafellakens  en servetten gesteven zijn en er 328 vorken en messsen en lepels naast je bord liggen, die je volgens de etiquette moet gebruiken natuurlijk.

Of tijdens de dis tegenover je tante zitten die je aan een kruisverhoor over je liefdesleven onderwerpt.

Ontsnappen is de enige mogelijkheid, want 'December kan wel een beetje McDonald's gebruiken' zoals de payoff van de kerstcampagne luidt.

Naast de spots heeft McDonald’s voor z'n app-bezoekers een Getaway Island gemaakt om te ontsnappen en te ontspannen. Daar zijn games, deals, winacties en een shop te vinden.

De campagne, van de hand van TBWA\Neboko, wordt uitgerold op televisie, online radio, outdoor en social media.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie