Cannes: Mark Stockx (Twitter) in gesprek met jonge creatieven

[VIDEO] Embassy of Dutch Creativity is bij het RTL/BrandDeli event #startwiththem, waarbij juniors senior vakgenoten interviewen.

De tweede dag van het festival in Cannes. RTL BrandDeli presenteert #startwiththem. Juniors interviewen senior vakgenoten. In deze video praten vertegenwoordigers van JongeHonden en RA*W uitgebreid met Mark Stockx, Senior Director EMEA Sales van Twitter.

Wat is het advies van Mark voor jonge creatieven? Hoe halen ze het beste uit het festival? En over Twitter: Hoe kunnen merken het platform het beste gebruiken? Conflicteert de talkability van Twitter met creativiteit? Een inspirerend gesprek tussen jong talent en Mark Stockx over Cannes, Twitter en creativiteit.

Korte video:

Advertentie
advertisement

De Embassy of Dutch Creativity vertegenwoordigt de gehele Nederlandse creatieve industrie tijdens het Cannes Lions Festival, varierend van brands, advertising, digital, design, muziek, fotografie en film. De 5e editie van deze handelsmissie is centraal gelegen aan de Boulevard de la Croisette in het hart van het festivalterrein. Meer informatie.

De hele video hieronder:

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie