Cannes: Nederland 13 keer op de shortlist op woensdag

De meeste nominaties zijn er in Brand Experience & Activation: acht.

Op woensdag weet Nederland dertien keer de shortlist te halen. Hieronder een overzicht:

Brand Experience & Activation
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)

Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam

3x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam

Take-off tips – KLM – DDB Amsterdam

McDonald’s for you – McDonald’s – 51 North Amsterdam/Brandxtension Amsterdam/TBWA\Neboko

Advertentie
advertisement

Mobile
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
2x The Lockdown – ABN Amro – Code D’Azur Amsterdam


Radio en Audio
Snelweg Sprookjes van Volkswagen –
ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)


Nederland heeft geen shortlistnoteringen in Creative Effectiveness en Innovation.


 

Alles over Cannes in het dossier.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie