Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 

De supermarktketen claimt dat A-merken nergens goedkoper zijn dan bij Dirk.

Dirk van den Broek presenteert nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad 
Total Design Campaign

Supermarktketen Dirk van den Broek presenteert een nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad. De campagne, ontwikkeld door Total Design Campaign, moet duidelijk maken dat er twee zekerheden zijn als het gaat om A-merken in de supermarkt: ‘ze zijn overal exact hetzelfde en ze zijn volgens Dirk nergens goedkoper dan bij Dirk van den Broek’. 

Ed wel en Ad niet

De tweelingbroers Ed en Ad laten zien dat ze alles precies hetzelfde doen. Ze zien er hetzelfde uit, hebben dezelfde hobby’s en kopen en gebruiken dezelfde producten. Het enige verschil is dat Ed zijn boodschappen doet bij Dirk en Ad niet. Dus Ed kan op vakantie en Ad niet.

Commercial Ed & Ad doen alles hetzelfde. Behalve de boodschappen.

Ed & Ad doen alles hetzelfde. Behalve de boodschappen.

Campagne-uitrol

De campagne wordt cross-mediaal uitgerold via tv, radio, social, print-dagblad, huis-aan-huis-folder, en point of sale.

Lees ook: Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’ 

Credits:

Klant: Dirk van den Broek

Bureau: Total Design Campaign

Regie: Dylan de Backer

Film: MacGyver

Geluid: MacLoud

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie