Dit zijn de tien winnaars van Ster Gouden Loeki derde kwartaal 2018

Onder meer de Calvé Pindakaas campagne Lieke, de Plus-campagne over samen eten en Marietje van KPN gaan op voor de Gouden Loeki 2018.

Ster

De tien Ster Gouden Loeki winnaars van het tweede kwartaal 2018 zijn bekend. De tien maken kans om aan het einde van het jaar de Gouden Loeki te winnen. Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.

In alfabetische volgorde zijn dit de winnaars van het derde kwartaal:

Ben - Beter in Bed - Etcetera 

Advertentie

Calvé Pindakaas - Lieke - Alfred International 

Douwe Egberts - Douwe Egberts 265 jaar - TBWA\Neboko

Heineken - Now You Can | Parking -  Publicis Italy

Jumbo - Relax, het is zomer - Alfred International 

KPN - Videobellen - N=5

Lidl - Lidl Green Bag - Joe Public

Old Amsterdam - t Borrelt in de stad - Etcetera

Plus - Goed eten is samen eten - J. Walter Thompson Amsterdam

Ziggo - Neem je TV lekker mee met Ziggo Go - J. Walter Thompson Amsterdam

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

De tien winnaars van het eerste kwartaal staan hier.
De tien winaars van het tweede kwartaal staan hier.

Reacties: 2

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Suzanne den Exter
Kunnen we als publiek een commercial nomineren ?

Die met Lieke Martens is leuk, maar de enige topreclame van minimaal het afgelopen jaar is naar mijn bescheiden mening de ING reclame voor als Oranje voetbalt, daar is een kortere en een langere versie van. Ook (juist) de lange zie ik graag en graag vaak (hij is niet vaak te zien), hij is geweldig. Peter Heerschop brengt het ook geweldig! Wat mij betreft de winnaar van het jaar!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Eddy de Hoop
Mijn advertentie van het jaar is die van Pickwick thee. Niet zozeer om de thee. Maar omdat het met RESPECT te maken heeft en ook omdat het DISCRIMINEREN en PESTEN onder ogen brengt .
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie