EK 2020: Johan Cruijff ArenA start campagne om bezoekerservaring te verbeteren

Het roept met een influencercampagne start-ups en scale-ups op om hun ideeën in te zenden.

Het Amsterdamse stadion wil zijn bezoekers een betere ervaring bieden. Daarom daagt het start-ups en scale-ups uit om hun oplossingen in te zenden. Het einddoel: de Johan Cruijff ArenA klaarstomen voor het Europees Kampioenschap. 

De actie is opgezet in samenwerking met KNVB, Ajax en TNO. Deelnemers kunnen hun ideeën inzenden voor het innovatieprogramma ‘Change the Game’. Dit kunnen allerlei plannen zijn: denk aan oplossingen voor korte wachtrijen in het stadion, personalisatie zoals de snelste weg van huis naar je stoel, maar ook aan extra content bij een evenement. 

Change the Game is een initiatief van Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, TNO en Hogeschool van Amsterdam met steun van het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling. Ajax en KNVB nemen actief deel aan Change the Game. De campagne en het online innovatieplatform wordt ondersteund door KPMG. De campagne wordt mede ondersteund door 3sixtyfive.

Ondernemers kunnen zich tot en met 22 maart 2019 aanmelden via deze link. 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie