Haal het meeste uit je merk samen met je bureau

Hoe ontwikkel je een goed passende campagne voor jouw merk? Ontdek het tijdens de online clinic met Nanda Idink.

Hoe creëer je een goed passende campagne voor jouw merk? En hoe kun je dit in een goede briefing formuleren? Dit hoef je niet alleen te doen, dat kan samen met verschillende creatieve bureaus. Maar hoe kun je dit aanpakken? Ontdek het tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 9 april 2021
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream 

Na het volgen van de clinic weet je

  • Waarom een briefing belangrijk is;
  • Waar je vakgenoten tegenaan lopen en welke tips en tricks er zijn om dit op te lossen;
  • Welke bouwstenen er nodig zijn voor een scherpe briefing;
  • Wie je betrekt bij het briefingtraject;

Al met al leer je tijdens deze clinic hoe je het beste uit jouw merk kunt halen door de best passende campagne te ontwikkelen samen met jouw creatieve bureau. Hierbij is het doel op lange termijn een langdurige samenwerking met jouw bureau.

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is relevant voor marketeers, brandmanagers, communicatieafdelingen en marketingcommunicatie specialisten die (beter) willen samenwerken met creatieve bureaus. En daarnaast ook de praktische tools willen hebben om een aantrekkelijke en heldere briefing te maken.

Over de spreekster

Nanda Idink is specialist in marketingcommunicatie, gek op nieuwe ideeën en het samenbrengen van mens en merk. Na 20 jaar ervaring bij diverse reclamebureaus en grote internationale bedrijven startte ze De CommunicatieArchitect, waarmee ze zich richt op kleine bedrijven en starters die willen bouwen aan een sterk en menselijk merk. Hiervoor heeft Nanda het CommunicatieHuis Canvas ontwikkeld – een marcom plan op 1 A4. Hierin komen alle aspecten voor het bouwen van een merk aan bod, van fundament en strategie tot de marketingcommunicatietools. 

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie