Hammerfest ontwikkelt social mediacampagne voor The Student Hotel

I am non-binary richt zich op het doorstrepen van stereotypen en het geven van een podium aan de diversiteit binnen de community

In opdracht van The Student Hotel heeft social mediabureau Hammerfest samen met activist Nanoah Struik een social mediacampagne ontwikkeld. Doel van de campagne I am non-binary is om het stigma rondom het non-binaire fysieke stereotype te ontkrachten en het echte beeld van de non-binaire community te laten zien. 

In verschillende interviewportretten komen meerdere personen uit de non-binaire community aan het woord om hun verhaal te vertellen; wat betekenen de voornaamwoorden voor hen en waarom is het zo belangrijk om hier rekening mee te houden?

'Bij het overbrengen van zo’n kwetsbare boodschap met zoveel lagen voor deze community is het essentieel dat niet alleen het idee, maar ook de cast en crew vanuit diezelfde community komt. Alleen op die manier kun je een campagne met de juiste inhoud van en voor de community maken.' - Anne Merel, creatief directeur Hammerfest

De films die centraal staan binnen de campagne zijn geregisseerd door Valerie Bisscheroux bekend van de Anne+ serie en film. 

De campagne is te zien op de socialkanalen van The Student Hotel. 

Advertentie
advertisement

Credits

Bureau: Hammerfest 
Klant: The Student Hotel
Klantcontact: Mio van der Mei, Alessia Riolo 
Regisseur: Valerie Bisscheroux 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie