Blauw Gras en Glasnost nemen Hellmann’s mee terug naar de straten van New York in nieuwe campagne

In een YouTube serie duiken foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen in de streetfood scene van New York

Vanja van der Leeden en Jord Althuizen
Hellmann's

Blauw Gras en Glasnost, allebei onderdeel van Ace-bureaus, slaan de handen ineen om de eerste lokale campagne voor Hellmann’s te produceren. Na een merkpositionering traject voor de Nederlandse markt, ging 10 mei de nieuwe campagne van start. De campagne zou het startpunt moeten zijn om Hellmann’s, wat onderdeel is van Unilever, te laten uitgroeien tot het meest geliefde mayonaisemerk van Nederland. Blauw Gras tekent voor het concept en de productie van de campagne. ‘Het brengen van inspiratie in de foodculture maar ook het aankaarten van lokale maatschappelijke thema’s als voedselverspilling vormen onderdeel van onze lange termijn missie in Nederland. Met Blauw Gras en Glasnost hebben we een combinatie van bureaus die nauw aansluit bij deze uitdaging’, zegt Nazir Ben Massaoud brand manager dressings.

Advertentie
advertisement

New Yorkse foodculture

Mede dankzij social media is de New Yorkse foodculture zo beroemd  over de hele wereld. Bovendien is de heritage van Hellmann’s mayonaise in New York te vinden. Hellmann’s duikt in alle gerechten die in de serie Worlds #1 Falvors – NY Edition op. In de serie maken foodie Vanja van der Leeden en chef Jord Althuizen in de culinaire geschiedenis en cultuur van New York, en proberen ze originele gerechten na te maken die aan het eind natuurlijk ook worden geproefd.

 

De YouTube serie Worlds #1 Flavors – NY Edition is te zien vanaf dinsdag 10 mei en zal vier afleveringen hebben. Bekijk hieronder de eerste aflevering. 

Worlds #1 Flavors - NY Edition
Advertentie