Hema komt met nieuwe campagne over fietsgeluk - en een tompouce-shirt

Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen.

In aanloop naar de Tour de France komt Hema, sinds 2020 sponsor van Team Jumbo-Visma, met een nieuwe campagne waarin fietsgeluk centraal staat. En wat is fietsgeluk zonder de beroemde Hema-tompouce, moet het merk gedacht hebben, want die prijkt nu op een nieuwe collectie wielrenshirts. 

Hema roept Nederlanders op hun geluksmomenten op de fiets te delen via #fanvanfietsen. Dat kan van alles zijn, zegt Hema. Bijvoorbeeld de eerste meters zonder zijwieltjes fietsen van een kind, een mooie zomerse tocht met de fietsclub op zondagochtend. Door het delen van deze foto’s of video’s met de hashtag fanvanfietsen (deelbaar op Facebook, Instagram en Twitter) maken Hema-fans kans om hun eigen beelden terug te zien in de ‘fan van fietsen’ brandmovie.

Advertentie
advertisement
Hema

Tompouce-shirt

Ook maken deelnemers kans op een limited edition wielrenshirt, dat Hema uitbrengt met fietskledingmerk Agu. In totaal worden er vier shirts met typisch Hema design geproduceerd, waaronder ééntje met - hoe kan het ook anders - een tompouceprint.

Hema komt daarnaast - in samenwerking met Team Jumbo-Visma - met een nieuw initiatief; de kids persconferentie. Daarbij krijgen kinderen in de leeftijd van 6 tot 14 jaar de kans om de wielrenners van Team Jumbo-Visma het hemd van het lijf te vragen tijdens de Tour de France.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie