Premium

HEMA presenteert nieuwe schoollijn met Beautynezz, Gio en escapegame

De influencers openden de escaperoom van HEMA, waar alles draait om lifehacks.

HEMA heeft weer een nieuwe collectie agenda's, multomappen en andere schoolspullen en brengt dat onder de aandacht met een campagne. Het thema is lifehacks met schoolspullen, oftewel: creatieve oplossingen met agenda, linialen en potloden.

Donderdag opende HEMA een escaperoom op een pop-uplocatie in Amsterdam. Die werd geopend door bekende YouTubers Gio en Beautynezz. Net als vorig jaar ontwierp de vijftienjarige Beautynezz haar eigen agenda en schoollijn voor de HEMA (zie video).

School it yourself

Wie mee wil doen met de escapegame kan zich online opgeven.Tot en met zaterdag kan iedereen het ontsnappingsspel spelers. De deelnemers met de hoogste score krijgen een weekendje weg naar Londen.

Dit spel is het begin van de schoolcampagne ‘School it yourself’ waarin de warenhuisketen laat zien dat je creatieve dingen kunt doen met schoolspullen. In de uitlegfilmpjes laat HEMA bijvoorbeeld zien hoe je een smartphonekabel repareert en een hoe je kunt spieken met een liniaal.

Uitlegfilmpje over de lifehack 'spiek-liniaal'

Uitlegfilmpjes

Miranda Schreuder van HEMA: "Als scholieren tegenwoordig iets willen leren, dan gaan zij zelf online op zoek naar hoe dit moet. Ze zijn ontzettend creatief en ondernemend, dat willen we stimuleren met deze campagne."

De escaperoom is ontwikkeld door bureau Tosti Creative. Zij organiseerden eerder onder andere De Nachtwinkel voor het merk. Lees hier meer Tosti Creative, dat trouwens ook echt tosti's verkoopt.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie