Ilse eindelijk minder braaf in ‘lekkere’ Albert Heijn-campagne

De campagne staat in het teken van 'het lekkerste uit Nederland', en daar valt dj Tony Junior volgens supermarktmanager Ilse ook onder.

Ilse met Tony Junior in een romantische bui

'Lekker' komt al enige tijd terug in de communicatie van Albert Heijn. 'Dat is het lekkere van...', Het lekkerste uit eigen land', ‘De lekkerste herfstgerechten’ en nu is het dj annex influencer Tony Junior die als 'lekker' wordt neergezet in de nieuwe campagne (door TBWA\Neboko) van de supermarktketen.

Ilse vindt Tony lekker

In de tv-commercial, die maandag live gaat, kijken we niet naar de zoveelste brave familiesituatie van Ilse, maar zit haar buurvrouw met diens nieuwe lover Tony Junior aan de keukentafel. En die vindt Ilse wel erg ehh... lekker. Het is een verademing om de vrij saaie supermarktmanager Ilse, die de populariteit van voorganger Harry Piekema nog altijd maar moeilijk weet te overtreffen, van een meer gedurfde kant te zien. Plus een gedurfde zet van Albert Heijn om enigszins van de gebaande paden te wijken.

Groente van Hollandse bodem

Doel van de campagne is om 'de lekkerste fruit en groente' van Hollandse bodem van de grootgrutter onder de aandacht te brengen. 'De lekkerste producten direct van het land, volop beschikbaar en daarmee extra voordelig: wat dacht je van aardbeien, frambozen en bramen of lekker frisse sla en radijs', aldus Albert Heijn. De producten komen bovendien van de eigen boeren en telers uit het 'Beter voor Natuur & Boer’-programma van de supermarktketen.

De campagne wordt uitgerold op televisie en online. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie