KitKat goes Lord of the Rings (of Lord of the Rings goes Kitkat)

Een heus LotR-landschap van (smeltende) chocolade, moet de nieuwe serie The Lord of the Rings: The Rings of Power promoten.

Onherbergzame chocolade

Kitkat en Tolkien, misschien niet de meest voor de hand liggende combinatie, maar chocoladegigant Nestlé en mediagigant Amazon Prime zijn desalniettemin een samenwerking aangegaan die beide concerns moet opleveren: groot x groot = enorm.

Het doel van de samenwerking is om de nieuwe Amazon original serie The Lord of the Rings: The Rings of Power te promoten. In een wereldwijde campagne worden kijkers meegenomen op ‘een epic break’. Of: waar de rotsachtige berglandschap van Lord of the Rings en (smeltende) Kitkat-chocolade elkaar ontmoeten. Dat ziet er zo uit:

Advertentie
advertisement
KitKat® & The Lord of the Rings: The Rings of Power

De gezamenlijke campagne, die digitaal en out of home wordt uitgerold, kondigt de première van de serie op 2 september aan. (Start: 19 augustus.) Vanaf 2 september worden de karakters uit de serie (Galadriel, Arondir, Nori Brandyfoot en Prince Durin IV), ook op de winkelvloer ingezet om een prijsactie aan te jagen: ‘bij aankoop van twee Kitkat-producten kans maken op Amazon-prijzen'. Voor de promotie is deze actiewebsite in het leven geroepen.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie