Lassie laat de meest kritische jury ter wereld recepten testen

Foodmerk wil met bewijs komen dat zijn recepten 'kidsproef' zijn.

Lassie wilde bewijzen dat zijn producten 'kidsproef' zijn en liet de meest kritische jury ter wereld, ofwel kinderen zelf, recepten testen. 

Lassie ontwikkelde samen met bureau epidemie ‘Kidsproef’-recepten. Volgens het foodmerk zijn de recepten gezond én lekker! Maar vonden de kinderen dat zelf ook? Een strenge jury van vijf kinderen proefde vele Lassie-recepten en was in sommige gevallen genadeloos.

De campagne is vanaf vandaag online.


Credits
Opdrachtgever: Lassie Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij & soundmix: OCC & SMP
Producer: Roderick Veling
Regisseur: Marcel Koetze
Edit: HoKei Pang
Colour grading en online: Rik Mahieu
Media: Zoekhelden

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie