Max is de Bob in wereldwijde Heineken-campagne

Heineken lanceert ‘the best driver’ voor Heineken 0.0. De campagnefilm wordt verspreid via social media.

Heineken heeft een wereldwijde campagne ‘The Best Driver’ gelanceerd met een hoofdrol voor de F1-wereldkampioen Max Verstappen.

In de campagne is de ‘ambassadeur’ voor Heineken 0.0 in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij dat nu eenmaal is.

De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.

Alcoholvrije partnerschap

‘De pay-off van onze campagne - ‘When You Drive Never Drink’ - is de boodschap die we al vanaf het begin van ons partnership met Formule 1 in 2016 kracht bij zetten door middel van campagnes en activaties’, vertelt Bram Westenbrink, global head van het Heineken-merk. 'Nu het raceseizoen in de zomermaanden in volle gang is, zijn we blij dat we de nieuwste fase van deze campagne, kunnen introduceren’,

De campagne is op social media gelanceerd in Nederland. De commercial werd geschoten in Amsterdam Noord en is ontwikkeld door creatief bureau Le Pub. Bradley & Pablo hadden de regie in handen, Prettybird deed de productie. Het Amsterdamse Cakefilm  fungeerde als service-production-company.

Er zit nog meer (alcoholvrij) in het vat, laat Verstappen weten. Hij werkt samen met Heineken ‘aan een geweldig nieuw gaming-initiatief – Player 0.0.’ Hierover maakt Heineken op korte termijn meer bekend.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie