Ministerie van Defensie op zoek naar 'Generatie D'

Arbeidsmarktcampagne richt zich op 'jongeren die in zichzelf geloven'.

In het voorjaar van dit jaar startte het Ministerie van Defensie een nieuwe arbeidsmarktcampagne die zich richt op jongeren met de juiste mentaliteit: 'Generatie D'. De generatie die werk wil doen dat ertoe doet, die wil samenwerken en die wil groeien op persoonlijk vlak. 

Advertentie
advertisement

De vervolgcampagne om het vernieuwde werkgeversmerkconcept ‘Generatie D’ van Defensie te introduceren is nu live. Aan de hand van een set van drie korte commercials (oproep aan de generatie die in zichzelf gelooft, die iets van de wereld wil zien en die durft te falen) worden aspecten van werken bij Defensie duidelijk gemaakt. 

De campagne laat alledaagse, dichtbije situaties zien die moeten zorgen voor een gevoel van echtheid wat werken bij Defensie goed bereikbaar maakt. 

Bekijk hieronder een van de drie campagnefilmpjes:

Credits

Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Verantwoordelijken bij Defensie: Kris Manders, Roy Wesseling
Bureau: Steam
Concept: Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Art & Copy: Maarten Kuipers, Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Account: Onno Gout, Elsje Nagel
Productiemaatschappij: hazazaH Film & Photography
Regie: Jacobine van Hellemond
DOP: Abel van Dijk
Producer: Jeroen van den Idsert

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie