Nederlanders gewezen op het grootste voordeel van Mastercard-betalingen 

Nieuwe campagne van de creditcardmaatschappij promoot de automatische verzekering van 180 dagen

Mastercard lanceert een nieuwe Mastercard safety & security-campagne: ‘Betaal niet gewoon, betaal verzekerd.' De  campagne, ontwikkeld door FCB moet Nederlanders duidelijk maken dat alle aankopen met de Mastercard-creditcard automatisch 180 dagen verzekerd zijn tegen schade, verlies en diefstal.


Mastercard vindt dat Nederlanders nog te veel betalen met de pinpas waardoor de Mastercard nog te vaak ongebruikt in de portemonnee blijft zitten. Om dit te veranderen lanceert de creditcardmaatschappij een nieuwe campagne bestaande uit 6 korte films om 'het grootste voordeel' van creditcardbetalingen duidelijk te maken.

Mastercard - Umbrella

Campagne

In de 6 korte campagnevideo's zijn klanten te zien die voorzichtig met hun aankoop omgaan. Dit blijken dagdromen te zijn, op het moment dat ze op het punt staan om online een product te kopen. Mastercard wil duidelijk maken dat de zorgen nergens  voor nodig zijn omdat een aankoop met een Mastercard-creditcard 180 dagen verzekerd is. Aan het einde van de video’s is te zien dat de klanten zorgeloos genieten van de creditcardaankoop.

De nieuwe campagne wordt de komende maanden uitgerold via social media, pre-rolls, digitale buitenreclame en TV.

Credits:

Klant: Mastercard

Bureau: FCB Amsterdam 

Productie: CZAR

Sound: Soundcircus

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie