Niet alles is ‘een bewussie’ in nieuwe campagne van Toyota

Kies de auto die past bij je huidige situatie, zo luidt het credo van de romantische merkfilm door DDB Unlimited.

Ouder stel wordt opnieuw verliefd in merkfilm van Toyota

In de nieuwe campagne van Toyota staan 'onverwachte wendingen' in het leven centraal. De campagne is ontwikkeld door DDB Unlimited.

Met de pay-off 'Kies wat vandaag bij je past' roept Toyota op tot het maken van 'bewuste keuzes'. Kies eens een kleinere auto of stap juist over op een grotere als dat beter uitkomt, en bijvoorbeeld de private flexlease van Toyota maakt dit mogelijk, aldus het automerk zelf.

Ouder stel opnieuw verliefd

Autoreclames, vaak blinken ze niet uit in originaliteit. Denk aan obligate beelden van kronkelende wegen in natuurgebieden, waar de gemiddelde automobilist doorgaans weinig te zoeken heeft. Zo niet in de nieuwe merkfilm van Toyota, waar we kijken naar een ouder koppel dat, nadat hun zoon het huis verlaat, als bronstige pubers weer verliefd op elkaar wordt. Het stel verlaat hun grote huis voor een etage in de stad, mét een Toyota.

Ergo: het stel kiest precies wat past bij hun huidige situatie, en dat zouden meer mensen moeten doen, vindt Toyota. Niet alles is ‘een bewussie’.

De campagne wordt online en op televisie uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:

Advertentie
advertisement

Credits

Creatie: DDB Unlimited
Verantwoordelijk bij Toyota: John de Wit, Luuk Maes, Martijn van de Ven
Productie & regie: Pink Rabbit
Edit: MRTN
Online & grading: Captcha
Sound design: Post Office
Music: Massive Music

Advertentie