Nieuwe campagne Sourcy Vitaminwater: dát doet wat met je! 

Bedoeling is dat de campagne de groei van Sourcy Vitaminwater verder gaat versnellen.

De campagne-uitingen beginnen met een standpunt van binnenuit een Sourcy Vitaminwater-fles en laat daarna zien wat 'Dát doet wat me je' betekent. Het laat zich raden dat dat een goed gevoel is. 

De campagne is ontwikkeld door Joe Public Take-Away Advertising en geregisseerd door Jaap Vliegenthart. De cross mediale campagne is vanaf 25 juli te zien op TV, online, social, en digital out of home. Daarnaast is er, in lijn met de campagnevideo, een Snapchatlens ontwikkeld zodat, met name de jongere (18-24) consumenten, ook zelf kunnen interacteren met het standpunt van binnenuit de Sourcy Vitaminwater-fles.

Marketingdirecteur Stephan van Ee: 'Deze nieuwe Sourcy Vitaminwater-campagne zet, onder de noemer 'dát doet wat met je', met een knipoog het effect van een lekkere slok Sourcy Vitaminwater centraal.'

Advertentie
advertisement

Credits

Klant: Vrumona - Sourcy Vitaminwater
Verantwoordelijk bij klant: Charlotte Libaudiere & Esther Kulk
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Sanne Nobel
Account: Willemijn van Eeghen
Producer: Chariva Geurts 
Creatie: Sebastian Gudmand-Høyer, Daan Coelman, Ruben van Dijk
Productiemaatschappij: Jaap Vliegenthart 
Producer Productiemaatschappij: Lisette Kooijman
Regie: Jaap Vliegenthart 
DOP: Rutger Storm
Edit: Taco Arts 
Post production: Captcha!
Geluid: Public Audio
Music componist: IJsbrand van Eerdenburg

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie