Philips maakt lichaamshaar bespreekbaar in nieuwe Multigroomer campagne

Philips lanceert een nieuwe campagne met een inclusieve cast en een frisse blik op mannelijke verzorging in de media.

Philips multigroomer campagne

Gemaakt voor every body en everybody: zo wordt de Philips Multigroomer 7000 beschreven in de nieuwe reclamecampagne. Een diverse cast met harige ruggen, onregelmatige baardgroei en haar wat je verder meestal niet op je beeldscherm tegenkomt, vertelt over de ongekende flexibiliteit van het product. Krullend, dik, steil, of golvend – de Multigroomer 7000 trimt, scheert of kan het stylen. 

Jan Schulte, creation manager bij Philips: “Voor deze campagne was het belangrijk om content te maken waarbij we het traditionele mediabeeld van mannelijke verzorging doorbreken. We wilden geen enkele man – en haartype – achterlaten, maar juist de volledige potentie van het product laten zien en hoe dit de juiste keuze is voor  alle verzorgingsbehoeften.”

“Hoe vaak herkennen we onszelf nou écht in de mannen die we op tv zien? Ik in ieder geval bijna nooit”, vertelt João Inácio, creative director bij Dept. “We hebben tientallen verhaallijnen gecreëerd die ons dichterbij de niet-zo-perfecte man brengen met haar wat groeit op elke normale en vreemde plek. Dat is uiteindelijk de realiteit voor de meesten van ons.”

De social-first campagne is het nieuwste resultaat uit de samenwerking tussen Philips en Dept. De content is gemaakt door Argentijnse director Rocio Curdo, bekend voor haar soepele, visueel gedreven verhalen, onder leiding van productiehuis Wenneker.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.