Dept Talks Live: Fashion's next normal
Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com
Technologie maakt het voor fashion brands mogelijk om nieuwe oplossingen te bieden om zo hun merkidentiteit te versterken en in te spelen op de behoeften van de (digitaal georiënteerde) klant. Dept heeft merken als ASOS, Patagonia, G-Star en Ganni al geholpen door o.a. social commerce-campagnes te ontwikkelen en de e-commerce klantervaring opnieuw te definiëren. Benieuwd hoe? Bezoek dan de Dept Talks: Fashion’s Next Normal op 18 november en leer van de koplopers in de industrie als Ganni, ASOS, Highsnobiety, About You en Vogue Business.
Geïnteresseerd? Meld je hier aan voor Dept Talks Live: Fashion's next normal.
Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid