SAN komt met gereduceerd tarief voor inzenden Goede Doelen

Goede Doelen met CBF-keurmerk krijgen 23 procent korting op het inzenden voor het SAN-jaarboek.

SAN Accenten
Stichting Adverteerdersjury Nederland

Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN), rekent voor inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid een gereduceerd tarief van 995 in plaats van 1.295 euro voor een campagnepagina. Dat geldt althans voor erkende goede doelen met CBF-keurmerk. 300 euro minder dus, een korting van 23 procent.

De SAN zegt hiermee tegemoet te willen komen aan de vele verzoeken vanuit de erkende goede doelen. SAN: ‘Dit zou hen beter in staat stellen om hun cases, die veelal met zeer beperkte middelen zijn gemaakt, te kunnen inzenden om te laten beoordelen door de SAN juryleden. Want cases en kennis delen daar gaat het om!’

Advertentie
advertisement

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Jordan van Bergen
Jammer dat het CBF Keurmerk al 1+ jaar niet meer bestaat. Dit is de CBF Erkenning geworden.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie